Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Noutamatta jätetty (lunastamaton) paketti ei ole peruutus, vähennämme palautuneesta tilauksesta palautuskustannukset (postikulut ja tuotteen tarkistukulut).
Peruutusilmoitus
Tee peruuttamisilmoitus sähköpostilomakkeella, kirjoita siihen lomakkeeseen nimesi etunimi sukunimi sekä tuoteen nimi ja tilausnumero jonka löydät tilausvahvistuksesta joka on lähetetty sinulle sähköpostilla.
Peruutusoikeus koskee ehjiä käyttämättömiä tuotteita ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja (käytä pakettia/kuorta jossa tuote saapui sinulle). Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava 14 päivän kuluttua viimeistään peruuttamisilmoituksen tekemisestä palautusoittteeseen jonka saat vastauksena kun olet tehnyt ilmoituksen palautuksesta.
Tietenkin palautettavan tuotteen pitää olla ehjä ja myyntikelpoinen, palautamme tuotteiden hinnan vähenettynä palautuskulut. Rahat palautetaan saman maksunvälittäjän avulla millä maksoit tuotteet.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkista heti toimituksen tuotteet sen saatuasi. Jos tuote vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, tai et ole saanut tuotetta ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa info@bixbox.fi tai sähköpostilomakkkeella, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Palautusosoite
Kun lähetät sähköpostilomakkeella tiedot meille niin saat ilmoittamaasi sähköpostiin vastauksen jossa on palautusohjeet. Pyrimme vastaamaan sinule kohtullisen ajan kuluessa.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten ole yhteydessä meihin ensimmäiseksi.
info(at)bixbox.fi tai soittamalla 0404115894 (jos emme vastaa heti soitamme takaisin sinule)
(Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).)