Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Joskus mieli muuttuu tai tulee tehtyä virheellisiä ostoksia, voit palauttaa tai perua tekemäsi ostoksen.
Jos tuote on virheellinen tai rikkoutunut kuljetuksessa ole yhteydessä meihin ennen kuin palautat tuotteen (palautuslomake).
Bixbox verkkokaupalla on asiakaspalautusjärjestelmä, palautus ei ole ilmainen. Palautus maksaa 6.30 € joka vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta. (Tuote joka on viallinen; sen voi palauttaa ilmaiseksi, ole yhteydessä meihin ennen tuotteen palauttamista).
Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita (peitä paketissa kiinni olevan vanhan osoitekortin tiedot) lähetyksen päälle palautustunnuksemme 678464 ja vie lähetys postiin.
Noutamatta jätetty (lunastamaton) paketti ei ole peruutus, vähennämme palautuneesta tilauksesta palautuskustannukset (postikulut ja tuotteen tarkistukulut vähintään 10.80 € ).
Peruutusoikeus koskee ehjiä myyntikelpoisia tuotteita ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja (käytä pakettia/kuorta jossa tuote saapui sinulle).
Rahat palautetaan saman maksunvälittäjän avulla millä maksoit tuotteet.
Sinun pitää ilmoittaa peruuttamisesta 14 päivän sisällä siitä, kun vastaanotit tavaran.
Tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä
Palautus maksaa 6.30 € joka vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta.
Jos mahdollista pakkaa palautettava tuote pakkaukseen jolla se saapui sinulle
Peruutusilmoitus
Tee peruuttamisilmoitus sähköpostilomakkeella, kirjoita siihen lomakkeeseen nimesi etunimi sukunimi sekä tuoteen nimi ja tilausnumero jonka löydät tilausvahvistuksesta joka on lähetetty sinulle sähköpostilla.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkista heti toimituksen tuotteet sen saatuasi. Jos tuote vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, tai et ole saanut tuotetta ilmoita siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa info@bixbox.fi tai lomakkeella, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Palautusosoite
Kun lähetät lomakkeella tiedot meille niin saat ilmoittamaasi sähköpostiin vastauksen jossa on palautusohjeet. Pyrimme vastaamaan sinulle kohtuullisen ajan kuluessa.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten ole yhteydessä meihin ensimmäiseksi.
info(at)bixbox.fi tai soittamalla 0468567758 (jos emme vastaa heti soitamme takaisin sinule)
(Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).)